Księga gości (Guestbook)

wpisów: 354 na 18 stronach
<<< poprzednia -   5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15   - następna >>>

herm<3 • Zalasowa
Data: Czwartek, 21 października 2010 17:26:19
pana dzisiejszy występ był wspaniały! oby takich więcej. a pozatym świetnie pan gra.


Bartek • Nowinka
Data: Piątek, 08 października 2010 15:19:15
Witam. Bardzo podobał mi się pana dzisiejszy występ w szkole w Nowince. Świetnie pan zagrał i opowiadał o życiu :) Pozdrawiam!


wojtek • wojteksionkowski@poczta.fm • Mońki
Data: Niedziela, 03 października 2010 11:19:00
Wczorajszy Twój występ z Kasa chorych pokazał że należysz do ścisłej czołówki Białostockiego Bluesa :) Brawo Sławek ! Iza może być dumna z taty :) Bluesowo Was pozdrawiam !


SŁAWEK PYRKO • pyroslaw1@wp.pl • PODLASIE
Data: Środa, 01 września 2010 20:51:52
WITAM WSZYSTKICH - Dzięki za pamięć :) uruchomiłem nowy profil na nk - szukajcie ... niezuzaleznieni ... forum dla was ... i foty tez . Nowy sezon się zaczyna - do zobaczyska na koncertach - ŁYSY


Elwiss • Wilkowo
Data: Środa, 01 września 2010 20:15:56
witam Pana! Aby odświeżyć panu pamięć piszę, że opowiadał pan o swoim życiu w szkole podstawowej w Wilkowie. Byłem bardzo zaszczycony posłuchać pana historii, a także piosenek granych na harmonijce. Nigdy nie zapomnę pana występu. Podziwiam pana! Chciałbym się kiedyś nauczyć grać na harmonijce... A po za tym, pana występ naprawdę mnie wzruszył! Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów! :D


Marek Wojtowicz • marekwojtowicz@neostrada.pl • Kuźnia Raciborska
Data: Środa, 18 sierpnia 2010 00:52:27
Ta profilaktyka to dobry pomysł lepiej zapobiegać niż leczyć!!!!!!!


therman vel Stary • http://bluesferajna.dzs.pl • Kalisz
Data: Środa, 21 lipca 2010 21:35:48
Miło było Cię poznać po tym wszystkim co naopowiadał mi Olek. Pozdrawiam


Olek Blues • olekblues@o2.pl • http://www.olekbluespl.tl • Kalisz
Data: Poniedziałek, 19 lipca 2010 21:59:26
Dzięki Sławku za płytę, wspólne granie i znakomite spotkanie!!! :D


DARIA I MAREK - FANI PO WIECZNE CZASY • POZDRAWIAMY SERDECZNIE TRIO -WAWA
Data: Wtorek, 15 czerwca 2010 08:13:17
Witam . Sławku , rozmawialiśmy około 17.00 na pikniku . Juz wtedy wiedzieliśmy z mężem ,ze jesteś niezwykłym człowiekiem . W czasie występu siedzieliśmy zaczarowani dźwiękami płynącymi z estrady - mocny głos KAROLI i ta harmoszka - normalnie cudo . W kraju nikt tak nie gra - chodzi o brzmienie . A jak sie dowiedziałam ze tylko 2 dni prób było ? Czapki z głów . Szkoda tylko ze tak krótko było - ten deszcz wypłoszył trochę uczestników , ale my i inni twardo do końca - kiedy znów wystąpicie ?


ziuniek • SŁUPSK MECHANIK
Data: Niedziela, 30 maja 2010 19:46:20
Takie granie i mowa normalnego gościa trafiają do nas , a nie kolejne smędzenie faceta w garniturku . Słyszałem o takich programach prowadzonych przez ćpunów czy neoalkoholików - niech spadają na szczaw i nie robią jaj z nas . Swoimi gadkami mogą tylko wystraszyć dzieci w gimnazjach . Rozpacz młodej matki nad zasranym dzieckiem - tak odebrała taki program moja siostra - jakis tam był u nich i grał fajnie - ale wygladał jak łach . dobrze ze pan taki nie jestV - szacun i pozdro z SŁUPSKA


anulka ;] • www.anullll@interia.pl • Augustów
Data: Piątek, 21 maja 2010 22:35:41
Opowieści pana o swoim życiu i życiu jednego z więźniów bardzo mnie ruszyła . Dała mi dużo do przemyślenia a na pewno to , że zrozumiałam po co tak naprawdę żyję . Dziękuje za To,że są tacy wspaniali ludzie jak pan . DZIĘKUJE


augustowianka
Data: Piątek, 21 maja 2010 22:26:51
Serdeczne pozdrowienia z Augustowa.. Zachwycił nas Pan wszystkich :) Żaden wykład, normalna prosta pogawędka :D To nam się podobało.. Czytałam zakładkę \'Blues i ja\', super powiedziane \'Bo blues to opowieść o życiu. I tyle w nas bluesa ile chęci do życia\' życiowa muzyka, żadna ściema :) Ponownie zapraszamy do nas :):):) AUGUSTÓW! :D


nika • LUBYCZA KR.
Data: Czwartek, 20 maja 2010 14:32:34
Fajnie 8-) pan grał i opowiadał w Tomaszowie L., prosto do nas ,bez wymądrzania się :) i bez naukowych stwierdzeń . Gdzie jeszcze pan jedzie ? Chętnie z kumpelą wybierzemy sie posłuchać takiej muzy . numer z BMW - super. :D buziaki - mądrego człowieka od czasu do czasu dobrze posłuchać , może rzucę fajczenie ? dał pan mi do myślenia 8-)


kk
Data: Wtorek, 18 maja 2010 20:52:20
Fajny występ w Tomaszowie Lubelskim , świetne kawałki :D inaczej słucham już B.B.Kinga po pana historiach, nie ma tego na wikipedii :D Można gdzieś posłuchać pana muzyki ? jakaś płyta jest wydana?


Marianna • annairam11@onet.eu • Paslek
Data: Sobota, 08 maja 2010 22:53:14
8 maja...hm..dzien dla Ciebie wyjatkowy cóż mogę Tobie zyczyć??..hm..zycze wiec zwykłej ludzkiej życzliwości ..hm.. mnóstwa radosnych, szczęśliwych chwil, by właśnie one w zółwim tempie upływały, by usmiechał sie do Ciebie świat i by powiewał czasem taki wiatr, ktory rozpędzi wszelkie smutki ..oraz cudnych doznań w dzieleniu sie Twoja pasja...z zyczliwoscia,,po prostu ja..


legalizer • Jaswily
Data: Sobota, 01 maja 2010 17:08:35
szacun


zaszeptanie
Data: Środa, 28 kwietnia 2010 23:35:28
Ciekawe spojrzenie na miłość.... Czasem prawdy oczywiste jest nam pochwycić najtrudniej. A gdy je już pochwycimy..... zaklęci w zdumieniu myślimy, że przecież to tak proste było! Jak więc mogliśmy tego nie wiedzieć? Każdy kolejny dzień otwiera nasze oczy.... ale tylko od nas zależy w którą spojrzymy stronę...


zaszeptanie
Data: Wtorek, 27 kwietnia 2010 20:47:40
;-) dzięki za pasję i pozytywną energię 8-) pozdrawiam ciepło / zaszeptanie


Marianna • annairam11@onet.eu • Pasłek
Data: Niedziela, 25 kwietnia 2010 23:05:48
Witam Panie Sławeczku-zgadzam sie z kazdym pozytywnym wpisem w Ksiedze gosci-wielu ludków zapraszam do mojej placówki...ale to co zadzialo sie podczas Panskiego koncertu tj PIEKNO w uroczym wydaniu Jestem bardzo milutko zaskoczona klimatem jaki Pan rozsiewa...jak swoista MAGIE pozytywnych wibracji..to jakiś czar..dziekuje losowi ze dane mi bylo Pana poznac..zycze usmiechu na kazdy dzien..bo usmiech to taki drobiazg ale gdy jest rozsiany na ściezce zycia czyni niewyobrazalnych rozmiarow dobro


Budowlanek • fakeEmail@gmail.com • http://www.google.pl • Słupsk
Data: Sobota, 24 kwietnia 2010 09:55:29
Idąc z krzesłem na salę gimnastyczną myślałem ,że będzie to kolejne nudzenie ,kolejny występ i wszystkim i o niczym ,durne granie durnych pioseneczek albo kolejne próbowanie umoralnienie młodzieży ,a jak się okazało gadał Pan od rzeczy używając normalnych słów ,a nie jakiś tam wyszukanych ,ładnie do tego dodając muzykę. Po prostu genialne ! Szkoda tylko ,że tak szybko się skończyło w tej budowlance ,no ale co tam i tak genialnie było. Pozdrawiam i życzę kolejnych sukcesów.

wpisów: 354 na 18 stronach
<<< poprzednia -   5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15   - następna >>>

Programming by KESS